צור קשר
עורכי דין תאונות אופנוע ורכב דו גלגלי

עורכי דין תאונות דרכים קשות

עורך דין תאונות דרכים קשות

משרדנו הינו בעל וותק של למעלה מ-30 שנים, בטיפול וליווי נפגעי תאונות דרכים.

מטיבן, תאונות מתרחשות במפתיע ופציעות קשות מכניסות את המשפחה למצב קשה וסוער, הן מהבחינה הנפשית והן מהבחינה המעשית – לוגיסטית, עם החלטות שצריך לקבל והרבה פעולות שצריך לנקוט.

כאשר מדובר בנפגעי ראש קשים, משותקי ידיים ורגליים באופן חלקי או מלא, נזקים נפשיים קשים ועוד, יש מגוון פעולות שיש לנקוט בהן, כבר בתחילת הדרך, אולם מרבית המשפחות חסרות ניסיון וידע בנושאים אלה ואובדי עצות במבוך.

בד בבד עם הטיפול המשפטי בתיק התביעה עצמו, משרדנו מלווה את המשפחה ברגעים קשים אלה, אנו מסייעים בטיפול בסבך הבירוקרטי כגון, הגשת בקשות למינוי אפוטרופוס, הגשת תביעות למוסד לביטוח לאומי, סיוע בהגשת בקשות לרישיון לעובד זר, פנייה לגורמים השונים בכדי למצות את זכויות הנפגע והמשפחה.

כאשר הנפגע משוחרר לבית חולים שיקומי, ולאחר מכן, כאשר יש צורך לשחררו לביתו, יש צורך להתאים את הבית לצרכיו , להשיג אביזרים ועזרים, מיטות מיוחדות, אמצעי הרמה, כיסאות גלגלים, פרוטזות ועוד וכל זאת, כאשר מנגד חוקקו בשנים האחרונות חוקים במסגרת התיקון שלישי לחוק ביטוח בריאות ממלכתי ונהלי משרד הבריאות ולפיהן הנפגעים מקבלים מעט מדי, והאביזרים אשר מסופקים על ידם הינם זולים ואינם מספקים. זאת ועוד, נפגעי עבודה גם הם זכאים, לאביזרים פשוטים ואינם מספקים.

למשרדנו הידע והניסיון הבלתי מתפשרים להשיג מחברות הביטוח את מלוא המימון עבור האביזרים הטובים והמספקים.

אנו מטפלים, בין היתר, במקרים שבהם מדובר בנפגעים אשר פגיעתם מצריכה טיפול של עובד זר במשך 24 שעות ביממה ולעיתים יותר מטפלים, ניידות מוגברת, הגשת תביעות למשרד הבריאות בגין מוגבלות בניידות, והתאמת רכב.

כמו כן מתמחה משרדנו בסיוע והשגת פיצוי מקסימלי לנפגעים אלו, תוך מתן דגש לכל הצרכים הנדרשים לרבות, השגת תשלום תכוף עבור קיום לנפגע ובני המשפחה, השגת מימון מחברות הביטוח עבור צרכים מיוחדים, אביזרים, מטפלים ועוד.

משרדנו נעזר במומחים לצורך הגשת חוות דעת בתחומי צרכי שיקום וסיעוד, אביזרים רפואיים, דיור, ניידות, צרכי כביסה, חשמל ומיזוג  מוגברים ועוד.

משרדנו מלווה מזה 30 שנים נפגעים קשים ובני משפחותיהם מרגע הפגיעה ועד לקבלת הפיצויים לשביעות רצונם והכל תוך מתן שירות אישי, מקצועי ובלתי מתפשר.

מחלקת הנזיקין במשרד עורכי דין רונן ברק ושות' עוסקת רבות ומתמחה בניהול וליווי תביעות תאונות דרכים קשות, תאונות אופנוע, תאונות דריסה של הולך רגל, תאונות דרכים כתאונת עבודה, תאונות דרכים עם אופניים וכו', במסגרת הטיפול והליווי בתיקים אנו פועלים להשגת פיצויים מירביים ללקוחותינו נפגעי תאונות הדרכים.

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות, פנו אלינו לקבלת עזרה ופרטים נוספים

אנא שלחו הודעה מפורטת ונחזור אליכם בהקדם

דוגמאות לפסקי דין של לקוחותינו

תיק אזרחי 49429/07 (תל אביב) ש' נגד הכשרת היישוב חברה לביטוח בע"מ

התובעת, בת 18 בעת התאונה, נפגעה בראשה ובגופה. בית המשפט קבע לה נכות תפקודית בשיעור של 25% ופסק לה פיצוי בסך של  1,050,000 ₪ כולל שכ"ט עו"ד.

קטין, הולך רגל נפגע בראשו בשתי תאונות דרכים אחת כשהיה בן 4 ושנייה כאשר היה בן 11. בפשרה אליה הגענו עם שתי חברות הביטוח, קיבל הקטין פיצוי בסך של 1,775,000 ₪.

ת"א 24948-04-11 ס' נגד המאגר הישראלי ואח'

סכום הפיצויים שנפסק ללקוחה סך של 3,577,000 ₪ בגין נכות אורתופדית של 50% ברגל וצלקות.

ג' יליד 1984 נפגע בתאונת אופנוע ביום 13/10/2011. חברת הביטוח איילון הציעה להתפשר בסכום של 80,000 ₪, לאחר הגשת התביעה הסתיים התיק בפשרה של 990,000 ₪.

א' צעיר בן 37 נפגע בתאונת דרכים בשנת 2008, בגינה עבר קטיעה של הרגל מעל הברך ויקבל פיצוי בסך 5,000,000 ₪.

בית המשפט פסק לתובע אשר נפגע פגיעות אורטופדיות, פיצוי של כ-2,000,000 ₪.

תיק אזרחי 35449-03-11 א' נגד המאגר הישראלי לביטוחי רכב: בית המשפט קיבל את מרבית הטענות ופסק לתובע 2,000,000 ₪.

לקוחותינו, נפגעי תאונות דרכים קשות במיוחד כתבו לנו:

"…אני לא מוצא את המילים שיביעו את הבעת התודה עבור כל מה שנעשה עבורי, אך בכל זאת אסיים ואומר שעבודתה, והשקעתה, ותמיכתה של ליאנה הייתה מעבר לכל ציפיותיי ועל כך אין ספור תודות מעומק הלב. ..

"…אין ספק שאתם עורכי דין נהדרים ומקצועיים אבל ובנוסף ולא פחות חשוב פשוט אנשים אמינים טובים מוסריים ואכפתיים הרבה מעבר למחויב ממכם מזלי הגדול שבחרתי בכם להיות נציגי בתביעה זאת. .."

"… הצלת את חיי, ואין עורכי דין רבים שיהיו עם כזה לב ללוות קליינט עד לקבלת דיאגנוזה (אפילו עוד לא היתה לי) וקבלת פיצוי הולם בלי לוותר … היום, סופסוף, 7 שנים אחרי, קיבלתי את מה שמגיע לי. זה לא היה קורה בלעדייך. תודה. "

"… ליאנה היקרה, תודה על כל הליווי המקצועי והתמיכה האישית במהלך ה-4 שנים האחרונות, היית לי למשענת ורציתי להגיד לך תודה רבה… ומי יודע לאן היינו מגיעים ללא ההתעקשות שלך! תודה תודה  על הכל! …"

"…היחס החם והאישי,הסבלנות להקשבה למצוקותיי גם מעבר לטיפול הענייני בתיק והאנושיות הצרופה שניחנתם בה עשו את ההבדל בין עורכי דין שרק מטפלים בעוד תיק של תאונה לבין משרד עורכי דין מעולה שמטפל במלוא המקצועיות בתיק המשפטי על הצד הטוב ביותר וגם תומך ומכיל את המצוקה והסבל הנלווים לפגיעה פיזית קשה. .."

לחצו כאן לקרוא מכתבי לקוחות נוספים

מחפשים עו"ד תאונות דרכיםצרו עימנו קשר עוד היום.

כל הזכויות שמורות למשרד עורכי דין רונן ברק ושות' – אין להעתיק או לעשות שום שימוש בתוכן האתר ללא אישור מראש ובכתב.
Binsted Digital
דילוג לתוכן