צור קשר
עמוד הבית > עורך דין תאונות דרכים > מי יפצה על הנזקים אחרי הסערה?

מי יפצה על הנזקים אחרי הסערה?

נגרמו לכם נזקים בעקבות הסופה שפקדה את הארץ בסוף השבוע? את מי תוכלו לתבוע כדי לקבל פיצוי? והאם זהו כח עליון? מדריך מיוחד לנפגעי הסופה לקוראי ממון של ידיעות אחרונות מאת: ליטל דוביצקי בהשתתפות עו"ד ליאנה חזין רביב.

מה ניתן לעשות במקרה של נזק לרכב בשל השלג?

עו"ד ליאנה חזין רביב, שותפה במשרד עו"ד רונן ברק: ביטוח תקני לרכב כולל נזקים שנגרמו כתוצאה מנזקי שלג, ברד ונזקי סערה. לכן, אם נגרם נזק לרכב עקב השלג הפוליסה מכסה את הנזק. יש להודיע בהקדם לחברת הביטוח המבטחת על הנזק ולפעול בהתאם לפוליסה. חשוב לציין כי אם מבוטח הגדיל את הסיכון ויצא לטייל באמצע סופת השלגים יכולה חברת הביטוח לטעון שהיתה פה הסתכנות מרצון ולכן תבקש לצמצם את היקף חבותה. אם אין ביטוח לרכב או לדירה יהיה קושי לתבוע גורם כלשהו, אלא אם המדינה תכריז על אסון טבע ואז ניתן יהיה לתבוע את המדינה.

מה ניתן לעשות במקרה של נזק למבנה בשל הסופה?

עו"ד ליאנה חזין רביב משיבה: בהנחה שיש ביטוח תקף למבנה ולתכולה הכולל נזקי סופה ושיטפון, הביטוח מכסה את נזקי הסופה . יחד עם זאת לעתים חברות הביטוח נוהגות לטעון כי בהתאם לאותיות הקטנות של הפוליסה נזקי מים שחודרים מבעד לקירות לא יהיו מכוסים. בתי המשפט נוטים לדחות טענות אלו. בכול מקרה רצוי לתעד מיד את הנזקים באמצעות צילומים.

כתבה זו איננה מהווה ייעוץ משפטי לכל שאלה צרו קשר לייעוץ משפטי עם עו"ד ליאנה חזין רביב

מי יפצה על הנזקים? נגרמו לכם נזקים בעקבות הסופה שפקדה את הארץ בסוף השבוע, את מי תוכלו לתבוע כדי לקבל פיצוי? והאם זהו כח עליון?

כל הזכויות שמורות למשרד עורכי דין רונן ברק ושות' – אין להעתיק או לעשות שום שימוש בתוכן האתר ללא אישור מראש ובכתב.
Binsted Digital
דילוג לתוכן