צור קשר
עמוד הבית > עורך דין תאונות דרכים > כיצד לבחור עו"ד מומחה בייצוג נפגעי תאונות דרכים ותאונות אופנוע

כיצד לבחור עו"ד מומחה בייצוג נפגעי תאונות דרכים ותאונות אופנוע

עברתם תאונת דרכים עם רכב, תאונת דרכים עם אופנוע או כל תאונת דרכים  אחרת? נשאלת השאלה כיצד לבחור בעו"ד מתאים.

הצפת השוק בעו"ד מביאה לתופעה מטרידה, שבה עו"ד רבים, מציגים את עצמם כמומחים ומתמחים בייצוג נפגעי תאונות דרכים ותאונות אופנוע, מבלי שיהיה בידיהם ניסיון מתאים וידע לייצוג נפגעים כאמור.

מאחר שחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, קובע שכר טרחת עו"ד מקסימלי, שבו יחלקו גם מספר עו"ד שיטפלו בתיק, לא כל עו"ד ישמח לקבל על עצמו תיק שכבר טופל על ידי עו"ד אחר, וכך נוצר מצב שבו נפגע לא יכול לעזוב את עו"ד שלו, ולהעביר את ייצוגו בתיק למשרד אחר.

במאמר זה, ננסה להסביר כיצד כדאי לבחור עורך דין תאונות דרכים ו/או עורך דין תאונות אופנוע אשר מתמחה בייצוג נפגעים בנזקי גוף על מנת להביא לתוצאה הטובה ביותר ועל מנת שהנפגע לא ייאלץ לחפש עו"ד אחר לצורך ייצוג בתיק באמצע ההליך.

מהן עשרת הדיברות בבחירת עו"ד תאונות דרכים, ו/או עו"ד תאונות אופנוע.

  1. תחום התמחות נזקי גוף

    יש לברר האם עו"ד מתמחה בייצוג נפגעי גוף בתאונות דרכים ותאונות אופנוע והאם זהו תחום ההתמחות העיקרי שלו.

  2. ייצוג תובעים

    יש לבדוק האם עו"ד מתמחה בייצוג תובעים.

  3. רושם אישי

    כדאי לבחור עו"ד לאחר התרשמות אישית ולאו דווקא דרך המלצה. אין שני לרושם אישי, ומה שטוב לאחד לא בהכרח טוב לאחר. האם עו"ד אסרטיבי? יודע על מה הוא מדבר? מעניק תחושת רצינות ומקצועיות?

  4. יחס אישי

    כדאי לבחור בעו"ד אשר מבטיח יחס אישי.

  5. אמון

    יחסי אמון בין עו"ד לנפגע הם הדבר החשוב ביותר. פעמים רבות, אנשים אינם מרוצים מעו"ד בשל חוסר אמון, ולכן חשוב לבחור עו"ד שאתם מרגשים תחושת אמון מולו.

  6. שיתוף

    התיק הוא שלכם, ולכן חשוב שעו"ד ישתף אתכם בהליכים ותהיו חלק מהתיק.

  7. ידע וניסיון

    חשוב לבחור עו"ד שיש לו את הידע המשפטי והרפואי וניסיון רב כעו"ד תאונות דרכים, עו"ד תאונות אופנוע ונפגעי גוף. עו"ד מנוסה בעל ידע רפואי ומשפטי, יידע למקסם את התיק ולהביא לתוצאות הטובות ביותר. כמו כן כדאי לבדוק כמה שנות ניסיון יש לעו"ד בתחום ייצוג נפגעי גוף בתאונות דרכים ותאונות אופנוע.

  8. תוצאות ולא הבטחות

    עו"ד רבים מבטיחים כי יוציאו לנפגע סכומי פיצוי גבוהים כבר מתחילת הטיפול בתיק. הבטחות אלו הינן הבטחות שווא, שכן בדרך כלל לא ניתן לדעת כבר מההתחלה מהו סכום הפיצויים המגיע. סכום הפיצוי תלוי נכות ולכן יש להמתין להתגבשות הנזק. לחצו כאן להתרשמות מהתוצאות הגבוהות בתיקים של לקוחותינו

  1. המלצות

    כדאי לבדוק האם יש המלצות על עו"ד. חיפוש קל באינטרנט יכול להוביל אתכם לביקורת חיוביות או שליליות על עו"ד. זהו עוד כלי, שכדאי להשתמש בו לצורך קבלת החלטה מושכלת בבחירת עו"ד.

  1. שכר הטרחה בתיקי תאונות דרכים

    על פי החוק, שכר הטרחה קבוע באחוזים: 8% בתוספת מע"מ בתיק שהסתיים ללא הגשת תביעה, 11% בתוספת מע"מ בתיק שהסתיים בפשרה לאחר הגשת כתב תביעה ו-13% בתוספת מע"מ בתיק שהסתיים לאחר מתן פסק דין. החוק קובע גם אפשרות לסכם על שכר טרחה קבוע מראש, שאינו תלוי בתוצאות סיום התיק. לאור האמור לעיל, יש לבחור בעו"ד אשר עובד רק על פי החוק.

משרדנו הינו משרד עורך דין בעל ניסיון של 30 שנים עו"ד תאונות דרכים, עו"ד תאונות אופנוע ונזקי גוף. אנו מייצגים תובעים, בתאונות דרכים ותאונות אופנוע, תאונות קשות וקטלניות. ויש לנו את הידע הרפואי והמשפטי לייצג תובעים ולהביא למיקסום התיק, על ידי השגת סכומי פיצויים גבוהים ביותר. מאחר ואנו משרד בוטיק אנו מעניקים יחס אישי, תוך שיתוף הנפגע בהליכים, ובניית יחסי עו"ד לקוח המבוססים על אמון. אנו מאמינים כי שיתוף פעולה בין עו"ד לנפגע, מביא להצלחות גדולות ביחד.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות – התקשרו 03-7515656

כל הזכויות שמורות למשרד עורכי דין רונן ברק ושות' – אין להעתיק או לעשות שום שימוש בתוכן האתר ללא אישור מראש ובכתב.
Binsted Digital
דילוג לתוכן