צור קשר

"נלחמים כל הדרך בשבילך"

תאונות אופניים

תאונות אופניים

משרדנו מתמחה בטיפול בנפגעי תאונות אופנוע ורכב דו גלגלי כמו אופניים וידוע כמשרד אשר מייצג נפגעים ומשיג עבורם פיצויים מקסימאליים מחברות הביטוח. אנו סבורים כי לעיתים יש להילחם בערכאות, בייחוד כאשר מדובר בסוגיות עקרוניות. בד בבד אנו סבורים כי לעיתים בפשרה אמיתית, ניתן להשיג פיצויים גבוהים יותר מאלו הנפסקים בבתי המשפט. החכמה היא לדעת לאבחן את התיק ונסיבותיו.

22 שנים אנו מתמחים בייצוג נפגעי תאונות אופנוע ותאונות אופניים, בהשגת פיצוי מכסימלי מחברות הביטוח, לייעוץ ראשוני ללא התחייבות צרו עימנו קשר או התקשרו: 03-7515656.

דוגמאות לפיצויים על תאונות אופניים

תיק אזרחי 863/05 ג' נגד הפניקס הישראלי לביטוח רכב

תאונות אופניים - עורכי דין

במקרה זה דובר בשתי תאונות.

א.התובע רוכב אופניים אשר רכב להנאתו בכביש עפר, נתקל בחבל שהיה מתוח לרוחב כביש העפר ללא סימונו, נפגע וזכה לפיצויים מהגורם שהיה אחראי לעבודות שבוצעו באיזור.

ב.במקרה השני התובע רכב על אופניים, ונפגע כאשר אוטובוס חתך אותו והדף אותו מהכביש, ללא מגע עם האוטובוס וללא שהיו בידינו פרטים על האוטובוס. בית המשפט קיבל את תביעתו של התובע, האמין לו שדובר ברכב של חברת דן, וזיכה אותו בפיצויים.

במקרה אחר בו טיפל משרדנו, רוכב אופניים רכב על אופניו בטיילת בתל אביב ונתקל באדנית קבועה על הטיילת שלא היתה מסומנת ולא היה בה עץ, ככל האדניות האחרות על המדרכה, ועל כן קיבל פיצויים מעיריית תל אביב על התרשלותה בסך של כ-160,000 ₪.

22 שנים אנו מתמחים בייצוג נפגעי תאונות אופניים ותאונות אופנוע, בהשגת פיצוי מכסימלי מחברות הביטוח, לייעוץ ראשוני ללא התחייבות צרו עימנו קשר או התקשרו: 03-7515656.

צור קשר

לייעוץ ראשוני מלאו פנייה ואנו נתקשר אליכם בהקדם

    כל הזכויות שמורות למשרד עורכי דין רונן ברק ושות' – אין להעתיק או לעשות שום שימוש בתוכן האתר ללא אישור מראש ובכתב.
    Binsted Digital
    דילוג לתוכן