צור קשר

"נלחמים כל הדרך בשבילך"

עורך דין תאונות עבודה

עמוד הבית > עורך דין תאונות עבודה

עורך דין תאונות עבודה

אם נפגעת בתאונת עבודה מגיעים לך פיצויים בגין נזקי גוף וייתכן שאף בגין אובדן כושר עבודה. אנו מעניקים ייעוץ משפטי לכל אדם שנפגע בתאונת עבודה, צרו עימנו קשר לבירור זכויותיכם המשפטיות לאחר תאונת עבודה, אנו מספקים ייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות.

דוגמאות לפסקי דין של לקוחותינו בתיקי תאונות עבודה

ט' נפגע בתאונת עבודה כאשר נקטעו 3 אצבעותיו במכונה ונקבעו לו 28% נכות. התובע קיבל פיצוי בסך של כ-900,000 ₪ ביחד עם תקבולי המוסד לביטוח לאומי.

א' נפגע בתאונת עבודה, כאשר ידו נתפסה במכונת עיתונים. נקבעה לו נכות בשיעור של 5% +נכות על צלקת. לאחר מו"מ קיבל א פיצוי בסך של כ-150,000 ₪ ביחד עם תשלומי המוסד לביטוח לאומי.

א' נפגע בתאונת עבודה כאשר מסך השתחרר מעמוד ופגע בפניו. א' סבל מצלקת ליד העין והחמרה בגמגום ממנו סבל עובר לתאונה. לאחר מו"מ עם חברת הביטוח, קיבל פיצוי בסך של140,000 ₪ ביחד עם תקבולי המוסד לביטוח לאומי.

תאונת דרכים שהינה תאונת עבודה
רוכב אופנוע כבן 30 נפגע בתאונת דרכים ונקבעה לו נכות בשיעור של 19% בגין פגיעה בברך. מאחר ומדובר בתאונת עבודה התובע קיבל מהמוסד לביטוח לאומי כ-80,000 ₪ ובית המשפט פסק לו 484,000 ₪. הפיצוי שנפסק היה פיצוי נאה, יחד עם זאת, היה מקום להגיש ערעור בנקודות מסוימות ואכן הוגש ערעור. גם הנתבעת הגישה ערעור מטעמה.

בערעור שהוגש על ידי התובע, החליט בית המשפט המחוזי להוסיף לתובע סכום נוסף של 157,000 ₪ בתוספת שכ"ט עו"ד והוצאות משפט. ערעור הנתבעת נדחה.

בסה"כ קיבל התובע פיצוי בסך של 641,000 ₪ בתוספת שכ"ט עו"ד ומע"מ, וזאת כפיצוי עבור נכות בשיעור של 19%.

הכרה במחלת טרשת נפוצה כתוצאה מתאונת דרכים בעבודה.
לקוח אשר יוצג על ידי משרדנו אשר עבר שתי תאונות דרכים אחת בשנת 2010 והשנייה בשנת 2011 שתי התאונות היו במסגרת העבודה והפגיעות דומות. לאחר שייצגנו אותו בוועדה הרפואית נקבע כי מחלת טרשת הנפוצה התפרצה עקב התאונה השנייה. 
הביטוח הלאומי הגיש ערעור על כל ההחלטה של הוועדה לרבות בשאלת הקשר הסיבתי. בית הדין האזורי לעבודה דחה את מלוא הערעור לרבות בשאלת הקשר הסיבתי לטרשת וכך בעצם נקבע כי הטרשת התפרצה עקב התאונה השנייה.

אם נפגעת בתאונת עבודה מגיעים לך פיצויים בגין נזקי גוף וייתכן שאף בגין אובדן כושר עבודה. אנו מעניקים ייעוץ משפטי לכל אדם שנפגע בתאונת עבודה.

אנא שלחו הודעה מפורטת ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

לייעוץ ראשוני מלאו פנייה ואנו נתקשר אליכם בהקדם

    כל הזכויות שמורות למשרד עורכי דין רונן ברק ושות' – אין להעתיק או לעשות שום שימוש בתוכן האתר ללא אישור מראש ובכתב.
    Binsted Digital
    דילוג לתוכן