צור קשר

"נלחמים כל הדרך בשבילך"

עורך דין נזיקין

עמוד הבית > עורך דין נזיקין

עורך דין נזיקין

המשרד מפעיל מחלקת נזיקין עתירת נסיון ומוניטין בתחום הנזיקין בכלל ובתחום נזקי גוף בפרט.

בין היתר, מתמחה המחלקה בתביעות בתחום רשלנות רפואיתתאונות דרכיםתאונות אופנוע,תאונות עבודה, תביעות רשלנות נגד מזיקים שונים, תביעות נגד בתי ספר, תביעות נגד המוסד לביטוח לאומי ותביעות ביטוח שונות.

במהלך השנים צברה המחלקה מוניטין בייצוג נפגעים בסוגיות מורכבות בתחומי עיסוקה, כאשר לצד היעוץ המשטי וליווי הלקוח בהליכים מתחילתם ועד סופם, נחלה המחלקה הצלחה רבה בפסדי דין שונים שבהן נדונו סוגיות חשובות.

צפו ברשימה חלקית של פסקי דין חשובים והחלטות חשובות שבהם זכינו.

30 שנים אנו מתמחים בייצוג נפגעי תאונות ונזקי גוף, בהשגת פיצוי מכסימלי מחברות הביטוח, לייעוץ ראשוני ללא התחייבות צרו עימנו קשר או התקשרו: 03-7515656.

הגשת תביעה לקצבת נכות כללית מביטוח לאומי

צור קשר

לייעוץ ראשוני מלאו פנייה ואנו נתקשר אליכם בהקדם

    מאמרים בתחום הנזיקין

    סודיות רפואית והזכות לפרטיות בעידן הדיגיטלי

    סודיות רפואית והזכות לפרטיות בעידן הדיגיטלי

    הפרה של חובת הסודיות הרפואית, הינה פגיעה בפרטיות, אשר מהווה עוולה אזרחית וניתן לתבוע פיצויים ללא הוכחת נזק ובית המשפט האזרחי רשאי לפסוק עד 50,000 ₪ ללא הוכחות נזק.
    החזקת כלב – לא מה שחשבתם
    בני נוער גולשים בפייסבוק
    הקשר שבין תאונות והתפרצות של מחלות

    הקשר שבין תאונות והתפרצות של מחלות

    ידוע ומוכר כי אנשים אשר מעורבים בתאונות סובלים מפגיעות פיזיות שונות לרבות פגיעות אורתופדיות, פגיעות ראש, פגיעות פנימיות וכדומה. גם פגיעות נפשיות המתפתחות על רקע תאונות מוכרות אף הן. יחד עם זאת ישנו תחום נוסף פחות מוכר, הנוגע להתפרצות של מחלות על רקע תאונות.
    נכנסים לכושר - לא בטוח שזה בריא

    נכנסים לכושר לא בטוח שזה בריא

    ש מספר סוגיות שכדאי להתייחס אליהן, הכרוכות בסכנות הנלוות לכושר בחדרי כושר, במתקני כושר הפזורים בפארקים ובמקומות המיועדים לכושר כמו למשל שבילי אופניים. מאמר זה יעסוק באותן סכנות, מה ניתן לעשות בכדי למנוע תאונות כאלו, את מי תובעים ושל מי האחריות על תאונות מסוג זה
    פציעות בבית מי יפצה? - תביעות נזיקין

    פציעות בבית מי יפצה?

    סיכונים הם חלק בלתי נפרד מהחיים, והם אורבים לנו בכל פינה וגם בבית. נשאלת השאלה מי מפצה אותנו במקרה של פציעה בבית (בתוכו או בחצריו). בעניין זה נשאלה השאלה, האם לבני הבית יש ממי לתבוע פיצויים והאם לאורחים קרואים או כאלה שאינם קרואים (משיגי גבול) המגיעים לביתנו יש ממי לתבוע פיצוי במקרה של תאונה.
    החזקת כלב – לא מה שחשבתם

    החזקת כלב – לא מה שחשבתם

    בעלי כלבים אינם מודעים לכך שהחזקת כלב בישראל מוסדרת בחוק להסדרת הפיקוח על כלבים, התשס"ג-2002, אשר מטרתו להסדיר החזקת כלבים בישראל
    השרפה בכרמל, את מי תובעים? ומהם זכויות הנפגעים

    השרפה בכרמל, את מי תובעים? ומהם זכויות הנפגעים

    אסון כבד ירד על ישראל לאחרונה, כאשר איזורים נרחבים בכרמל נשרפו ו42 קורבנות, קיפחו את חייהם. לאחר שהאש כבתה, נותרו משפחות רבות שכולות ואנשים רבים נותרו ללא קורת גג, רכוש ורכבים.

    900,000 ₪

    מ, יוצג על ידי משרדנו נפגע בתאונת דרכים בשנת 2004 ונקבע לו נכות תפקודית של 30%. למרות שחזר לתפקוד כמעט מלא בית המשפט פסק לו פיצוי של 900,000 ₪

    1,570,000 ₪

    התובעת יוצגה על ידי משרדנו נפגעה בתאונת דרכים קשה מעורבת עם רכבת. בית המשפט דחה טענות הנתבעת ופסק לה כ-1,570,000 ₪ בתוספת שכ"ט עו"ד והוצאות משפט.

    “…אין לי אלא להוקיר את פועלה ומקצועיותה שבזכותם טופלתי למיצוי מלוא זכויותי, וחיי שבו למסלולם. לתודותיי מצטרפים גם בני משפחתי, שחוו עמי רגעים קשים מנשוא – אך בדומה אליי מצאו אף הם נחמה גולה ותקווה בדמותה של עורכת דין ליאנה חזין וצוותה. בכבוד רב, בהערכה רבה”

    אין לי מילים להודות לך על הטיפול, הסבלנות ואין סוף התמיכה בליווי התיק שלי להצלחה. היו שלבים בדרך שכבר חשבתי שזה לעולם לא ייגמר…
    מיליון תודות וחיבוק ענק. אין כמוך! רמון ברוזה

    רוצים אנו להגיד לך תודה. תודה על פעילותך המבורכת, תודה על העזרה הרבה, תודה על הדאגה והמסירות, תודה על שהיית תמיד זמינה, כל כך אמינה. נכונה להקשיב, לעזור, פשוט היית בשבילנו לנו המזור. אוהבים, מוקירים ועל הכל מודים, באהבה ענקית אורלי ואור חשאי

    כל הזכויות שמורות למשרד עורכי דין רונן ברק ושות' – אין להעתיק או לעשות שום שימוש בתוכן האתר ללא אישור מראש ובכתב.
    Binsted Digital
    דילוג לתוכן