צור קשר

"נלחמים כל הדרך בשבילך"

פרויקטי מחשוב מיוחדים

עמוד הבית > פרויקטי מחשוב מיוחדים

משרד עורכי דין לליווי פרויקטי מחשוב מיוחדים

עם השנים עלתה חשיבותן של מערכות המידע בארגונים וכיום אין בנמצא ארגון בינוני או גדול שאינו עושה שימוש במערכות מידע לניהול פעילותו. מערכות ERP (Enterprise Resource Planning) מערכות CRM ( Customers Relationship Management) מערכות Intelligence) BI Business) הפכו לחלק בלתי נפרד מההתנהלות העסקית השוטפת.

הטמעת מערכת מידע בארגון הינה תהליך אסטרטגי חשוב ומורכב הדורש חשיבה ותכנון נכון החל משלב בחירת היועץ והספק וכלה בשלבי האפיון, הפיתוח וההטמעה של המערכת ותהליכי העבודה.

הצלחת פרויקט נמדדת בין היתר בעמידה בלוחות הזמנים שנקבעו ובעלות שסוכמה.

ליווי משפטי על ידי יועץ משפטי בעל ניסיון ובקיאות בפרויקטים שכאלה קריטי ובעל חשיבות מכרעת לגבי הצלחת התהליך כולו וחשוב לא פחות – עלותו ולכולנו מוכרת התופעה בה ארגון מתקשר בהסכם במחיר קבוע (FIXED PRICE) לפיתוח והטמעת מערכת מידע ובסופו של יום נדרש לשלם מחיר גבוה משמעותית לטובת שינויים ותוספות עליהן לא חשב במועד חתימת ההסכם מול הספק.

מאז שנת 1996 צבר משרדנו ניסיון וידע רב בליווי משפטי ועסקי של תהליכים מורכבים אלה,בעיקר מהצד של הספק (חברות המחשוב). ניהלנו מאות משאים ומתנים לחתימת הסכמים לביצוע פרויקטי מחשוב גדולים בסדר גודל לאומי של מאות ועשרות מיליוני שקלים (כמו מערכת דור חדש של רשות המסים, מערכת המחשוב של שירות התעסוקה, מערכת המידע של רשות הטבע והגנים, בנק ישראל, רכבת ישראל, יפה נוף ועוד) ובסדר גודל בינוני (מיליונים בודדים)

המשרד היה מעורב בהכנת הסכמי התקשרות בתחום המחשוב וטכנולוגיית המידע (IT) הכוללים חוזי אפיון, פיתוח, יישום והטמעה של מערכות תוכנה מורכבות, הסכמי נציגויות, הסכמי רישיון ותחזוקה (החל מהסכמי פיילוט וכלה בהסכמי פיתוח למערכות CRM , BILLING ו-ERP מורכבות), הסכמי מיקור חוץ (Outsourcing), הסכמי מכירת חומרה, הסכמי הפצה, הסכמיOEM, הסכמי סודיות וכד'.

ניסיון וידע אלה מאפשרים לנו להקטין עבורך את הסיכונים שבפרויקט באמצעות יעוץ וליווי משפטי שמטרתו, בין היתר, לצמצם ככל הניתן את ה"מוקשים" וה"מלכודות" החוזרים בכל פעם בפרויקטים שכאלה ועלולים לאיים על הצלחתו.

לייעוץ משפטי בפרוייקטי מחשוב צרו קשר

צור קשר

לייעוץ ראשוני מלאו פנייה ואנו נתקשר אליכם בהקדם

    כל הזכויות שמורות למשרד עורכי דין רונן ברק ושות' – אין להעתיק או לעשות שום שימוש בתוכן האתר ללא אישור מראש ובכתב.
    Binsted Digital
    דילוג לתוכן