צור קשר

"נלחמים כל הדרך בשבילך"

אנרגיות חלופיות ואיכות הסביבה

עמוד הבית > אנרגיות חלופיות ואיכות הסביבה

אנרגיות חלופיות ואיכות הסביבה

הדילול במקורות האנרגיה הקיימים כמו גם הנזקים הסביבתיים הנגרמים לעולמנו מהפסולת ותוצרי הלוואי שגורמים מקורות אנרגיה אלה, הביאו להתפתחות ולריבוי החברות הפועלות בתחומי הטכנולוגיה הנקייה (CleanTech) והטכנולוגיה הירוקה (GreenTech). חברות אלה פועלות בכדי למצוא ולפתח מקורות אנרגיה חלופיים וכן מוצרים ושירותים המשפרים ומייעלים את צריכת אנרגיה, תוך הקטנת הפסולת והזיהום הנגרמים.

חברות הקלינטק והגרינטק פועלות כיום בתחומים רבים ומגוונים והן משתלבות בקשת רחבה ומגוונת של תעשיות, לרבות בתחומי האנרגיה, התחבורה, החקלאות והבריאות.

אנו במשרד שמנו לנו למטרה לקיים ולקדם את נושא השימור והשיפור של הסביבה ומשאביה הטבעיים ובנוסף להתנהלותינו היום יומית (מחזור נייר, שימוש בשליחים רכובים על אופניים וכו') אנו משמשים, בהתנדבות, כיועצים המשפטיים של הפורום הישראלי לאנרגיה, ארגון שמטרתו היא להביא ליישומה של תכנית לאומית לאנרגיה בת קיימא בישראל, אשר מרכיביה העיקריים הם התייעלות אנרגטית ויצור אנרגיה ממקורות מתחדשים.

משרדנו מספק ליווי משפטי לחברות קלינטק וגרינטק בין היתר בעסקות לאומיות ובינלאומיות, רכישות ומיזוגים, השקעות וגיוסי הון מקרנות הון סיכון, גופים פרטיים, גופים ציבוריים, עריכת הסכמי הגנת זכויות יוצרים, התקשרויות עסקיות מול ספקים ולקוחות.

צור קשר

לייעוץ ראשוני מלאו פנייה ואנו נתקשר אליכם בהקדם

    כל הזכויות שמורות למשרד עורכי דין רונן ברק ושות' – אין להעתיק או לעשות שום שימוש בתוכן האתר ללא אישור מראש ובכתב.
    Binsted Digital
    דילוג לתוכן